10:39:20
Забезпечення наступності між ДНЗ та ЗНЗ

Перехід дитини з дитячого садка у школу є важливим етапом її життя, який повязаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям в собі нових можливостей тощо. Адже дитячий садок і школа є ланками єдиної системи освіти і виховання. Все те, що чекає дитину в школі, є продовженням того, чим вона займалась , що опанувала раніше в дитячому садку. І все це відбувається в дошкільному закладі Дзвіночок» за дотриманням принципу наступності між дошкільною та початковою освітою згідно листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку» №1/9-634 від 19.08.2011року.

Аби створити умови, які дають змогу запобігти стресовим станам та шкільній дезадаптації дітей, Володимирівська ЗОШ І-ІІІ ступенів школа  і дошкільний навчальний заклад «Дзвіночок» поступово формують єдине навчально-виховне середовище. Завідувачка дошкільним закладом Биканова О.Т. разом з керівництвом загальноосвітнього навчального закладу складає спільний план роботи на навчальний рік щодо забезпечення наступності. В  плані роботи передбачається проведення профілактичних заходів, контроль за процесом адаптації, надання консультацій вихователю, учителю початкових класів ,батькам, здійснення корекційної роботи тощо.

Реалізовуючи даний план педагогічні працівники закладів організовують зустрічі вчителя початкових класів з віковою групою у дошкільному закладі, проводять спільні наради, спільні батьківські збори на початку та в кінці навчального року, спільні виховні заходи, готують рекомендації для батьків майбутніх першокласників. Позитивна взаємодія вчителя та вихователя обумовлена організацією спільних методичних заходів із використанням інтерактивних форм роботи. Зусиллями педагогів школи та дошкільного закладу кожного року  організовуються такі заходи, як: свято Першого дзвоника, свято Миколая, різдвяні розваги тощо.

Щороку підсумовуючи співпрацю педагогічних колективів дитячого садка і школи, проводиться спільне засідання  вчителя та вихователя, під час якого аналізуються результати підготовки дітей до школи, розглядаються помилки і прогнозується подальша співпраця.

Переглядів: 227 | Додав: YaroslavBykanov | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar